Erdoğan’dan Kabine sonrası EYT, memur ve emekli zammı açıklaması
2023 yılının ilk kabine toplantısı gerçekleşti. Beştepe’de gerçekleştirilen toplantı sonrası kameralar karşısına geçen Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan, açıklamalarda bulunuyor.

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan’ın Kabine sonrası yaptığı açıklamanın satır başları şöyle;
*Geçmiş yılbaşların farklı olarak sadece yeni bir yıla girmedik. Cumhuriyetimizin 100 yıl coşkusuyla yeni bir asra girdik.
*Sadece 20 yılımızda yaşadıklarımızla vatanımızda bin yılın özeti gibidir. 100. yıl çalışmalarına başladık.
EYT DÜZENLEMESİ
*Geçtiğimiz yılın sonunda EYT düzenlemesini duyurduk. Bu çalışmayı yakında Meclis’e sunuyoruz.
*Memur ve emekliler için de yüzde 25 zam açıklamıştık daha sonra ise bu oranı yüzde 30’a yükselttiğimizi duyurmuştuk.
AYRINTILAR GELİYOR…








